13 Mart 2014 Perşembe

Özgeçmiş

  5 Nisan 1989 tarihinde 37-38 kuzey paralelleri ile 36-37 doğu meridyenleri arasında yer alan Akdeniz bölgesinin doğusunda bulunan Kahramanmaraş ilinin deniz seviyesinden 568 m yükseklikte olan kuzey kesimleri oldukça dağlık merkez ilçesinde dünyaya geldim.

    İlk ve orta okulu Kahramanmaraş'ın merkez ilçesinde yer alan 5 Nisan ilköğretim okulunda liseyi ise yine merkez ilçede yer alan Kahramanmaraş Sütçü imam lisesinde okudum. Eğitim hayatıma 2011 yılında kazandığım 38-22 enlemi ve 37-12 boylamında yer alan Muğla'da Muğla Sıtkı Koçman üniversitesi eğitim fakültesi sosyal bilgiler öğretmenliği bölümünde devam etmekteyim. 

  Akdeniz ve Ege bölgesinin  kesiştiği noktada bulunan menteşe yöresinde yer alan Muğla, 1.derece deprem bölgesinde yer almaktadır. İklim özellikleri bakımından Kahramanmaraş ile benzerlik gösteren Muğla'da kıyıdan iç kesimlere doğru gidildikçe Akdeniz iklimi etkisinde kalan kara iklimi görülmektedir. Yazları sıcak ve kurak kışlar ılık ve yağışlıdır. Topraklarının %75'ine yakını orman ve fundalıklarla kaplıdır kıyılardaki yamaçlar ise makilerle örtülüdür. 



                                                                                       EMİN DOSDOĞRU

                                                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder